۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

تماس کوتاه تلفنی احمد زیدآبادی زیدآبادی با همسرش

مهدیه محمدی همسر زیدآبادی در گفت‌و‌گو با نوروز از تماس تلفنی احمد زیدآبادی با خانه‌اش خبر داد.

وی گفت: نوع صحبت‌ها و جواب‌هایی که زیدآبادی به سوالات من می‌داد ما را بیشتر نگران کرده است صدای زیدآبادی اصلا خوب نبود و بغض داشت و مشخص بود که اجازه نداشت حرفی بزند.

محمدی ادامه داد: وی گویا فقط حق احوالپرسی داشت و از او پرسیدم که کجا هست اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت نمی‌دانم کجا هستم.

در مورد پرونده و اتهامش هم هیچ حرفی نزد و فقط گفت که خیلی ناراحت هستم که شما را اذیت کرده‌ام .

خانم محمدی افزود: به آقای زیدآبادی گفتم که مردم پشتیبان شما هستند و نگران ما نباش و اگر خیلی تحت فشار هستی هر اعترافی می‌خواهند بکن که باز جواب‌های سربالا به من داد.

همسر زیدآبادی تاکید کرد: نوع جواب‌ها و صدای زیدآبادی ما را بیشتر نگران کرده است.

هیچ نظری موجود نیست: