۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

به مناسبت هفتمین روز عروج وی؛ برگزاری مراسم ختم “محسن” در نجف آباد

گفتنی است طی هفته گذشته و پس از به خاک سپاری مرحوم روح الامینی، تحرک جدی میان مسئولان در رده های مختلف برای پیگیری وضعیت دیگر بازداشت شدگان حوادث اخیر به وجود آمد تا جایی که با دستور و ابلاغ ویژه رهبری مبنی بر پیگیری سریع این مسائل، به عنوان مثال بازداشتگاه کهریزک تعطیل و …
مراسم ختم هفتمین روز پرپر شدن مرحوم محسن روح الامینی نجف آبادی، عصر امروز از سوی خانواده وی در شهرستان نجف آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “تابناک” این مراسم که به همت خانواده دکتر عبدالحسین روح الامینی و جمعی از اقوام، دوستان و آشنایان ایشان تدارک دیده شده بود، از ساعت 4 الی 6.30 امروز عصر در محل مسجد اهل البیت شهرستان نجف آباد برگزار شد.

بنابر این گزارش در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم، فرهنگیان و دانشگاهیان برقرار بود، ضمن قرائت قرآن برای شادی روح آن مرحوم، تنی چند از مداحان نیز به مرثیه سرایی پرداختند.

گفتنی است طی هفته گذشته و پس از به خاک سپاری مرحوم روح الامینی، تحرک جدی میان مسئولان در رده های مختلف برای پیگیری وضعیت دیگر بازداشت شدگان حوادث اخیر به وجود آمد تا جایی که با دستور و ابلاغ ویژه رهبری مبنی بر پیگیری سریع این مسائل، به عنوان مثال بازداشتگاه کهریزک تعطیل و کمیته های ویژه ای از سوی مسئولان ـ شورای عالی امنیت ملی، قوه قضاییه و همچنین نمایندگان مجلس ـ برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

هیچ نظری موجود نیست: