۱۳۸۸ تیر ۲۵, پنجشنبه

نکات مهمی پیرامون حضور هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه این هفته

یک منبع نزدیک به هاشمی رفسنجانی اعلام داشت نماز جمعه این هفته تحول مهمی در سامان دادن شرایط سیاسی امروز است و به نظر می رسد که رئیس مجلس خبرگان رهبری نقش خود را در باز گرداندن اعتماد عمومی در تحولات جاری ایفا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار “تابناک” ، این منبع اظهار داشت هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از یاران امام ودوستان وهمراهان رهبری، همواره دغدغه حفظ جمهوریت واسلامیت نظام را داشته وحاضر به هزینه کردن آبروی خود برای نظام وانقلاب است.

بر پایه این گزارش، آقای موسوی وجمعی از یاران او نیز در نماز جمعه این هفته حضور خواهند یافت و در کنار آحاد مردم تهران نماز عبادی – سیاسی جمعه را برگزار خواهند کرد.

در همین حال یکی از نزدیکان مهندس موسوی خبر داد که ،یاران و همراهان موسوی به او توصیه کرده اند که در نماز عبادی – سیاسی جمعه حضور یابد و مهندس موسوی در نماز این هفته حتماً شرکت خواهد کرد .

همچنین این مبنع به “تابناک” گفت: هاشمی رفسنجانی به احتمال زیاد در خطبه های این هفته ،ضمن دفاع از حقوق مردم ، نارضایتی خود را از حوادث پس از انتخابات وتحت فشار قرار گرفتن مردم اظهار خواهد داشت.

بیژن نامدار زنگنه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از افراد نزدیک به موسوی در فعالیتهای انتخاباتی اخیر هم در پاسخ به سؤالی در خصوص شرکت در نماز جمعه این هفته تهران گفت:

انشاءا..ما همه در نماز جمعه این هفته تهران که به امامت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می شود شرکت خواهیم کرد و با استفاده از فرصتی که شارع مقدس با این نماز سیاسی برای ما فراهم کرده است بار دیگر با امواج سبزحضورمان ، برشعورسیاسی،عدالت خواهی،مردم سالاری وضرورت احیای مجدد راه امام راحل تاکید خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: