۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

حجاریان هنوز آزاد نشده است

ا وجود خبرپراکنی‌های گسترده‌ی رسانه‌های جناح حاکم درباره آزادی سعید حجاریان، «موج سبز آزادی» کسب اطلاع کرد که این خبر کاملا دروغ است و خانواده‌ی حجاریان نسبت به هرگونه تحرکی برای آزادی وی ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.

به گزارش موج سبز آزادی، از ساعات پایانی شب گذشته سایت‌های اصولگرا ادعا کردند که سعید حجاریان آزاد خواهد شد و صبح امروز نیز از دفتر سخنگوی قوه قضاییه خبری برای رسانه‌ها ارسال شد مبنی بر اینکه هاشمی شاهرودی دستور آزادی سعید حجاریان را داده است و او امروز آزاد خواهد شد.
انتشار این خبر باعث تماس گسترده کاربران و علاقه‌مندان با «موج سبز آزادی» شد که خواستار تایید این خبر بودند. متاسفیم که باید به اطلاع مخاطبان عزیز برسانیم این خبر درست نیست.
تا این ساعت که وقت اداری امروز نیز به پایان رسیده، هیچ خبری از اقدام برای آزادی حجاریان در دست نیست و خانواده‌ی حجاریان نیز به کلی از دستور شاهرودی و طی شدن روند آزادی این زندانی سیاسی، ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. بدین ترتیب خبر منتشر شده چیزی جز جنگ روانی با هدف منفعل کردن تلاش‌گران برای آزادی حجاریان به نظر نمی‌رسد.
«موج سبز آزادی» از همگان دعوت می‌کند به خبرهای اینچنینی اعتماد نکنند و به تلاش‌های خود برای آزادی سعید حجاریان و دیگر زندانیان سیاسی ادامه دهند.

هیچ نظری موجود نیست: