۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

مسیرهای موج آفريني‌های سبز مشهدی‌ها در نيمه شعبان

در ادامه موج‌آفرینی‌های پیشنهادی برای نیمه شعبان، مکان‌ها و مسیرهای زیر برای مردم مشهد پیشنهاد شده است.

1) تجمعات ميداني عصر پنجشنبه
زمان : ساعت 6-8 عصر
مراكز تجمعات : 1. تقي آباد 2.پارك ملت 3. چهارراه شهدا
فعالين جنبش سبز مردم ايران در در مشهد و در اعتراض به تنفيذ و تحليف دولت كودتا و تقلب، روز پنجشنبه 15 مرداد از ساعت 18 تا 20 موج آفريني جديد خواهند كرد و با حضور در خيابان هاي مشهد همراهي خود را با ديگر ايرانيان در سراسر دنيا اعلام خواهند كرد. کودتاچیان برای تحلیف رئیس دولت کودتا ـ محمود احمدی نژاد- روزچهارشنبه ١٤ مرداد را انتخاب کرده اند که مصادف است با سالگردانقلاب مشروطیت. کودتاچیان می خواهند سمتی را که با کودتابدست آورده و برای حفظش خون پاک جوانان ایران رابر زمین ریخته اند در روز انقلاب آزادی تطهیر کنند. پاسخ ایرانیان و رهروان جنبش سبز به این ترفند جدید رئیس جمهور غیر قانونی یک « نه» دیگر است. در 103مين سالگرد انقلاب مشروطيت مردم مشهد با حضور در خيابان ها ضمن گرامي داشت انقلاب مشروطه ، « نه » بزرگي به ديكتاتوري و استبداد خواهند گفت.
فعالين جنبش سبز از مردم مشهد دعوت كرده اند با راهپيمايي سكوت ، تكبير ،شعار « مرگ بر ديكتاتور» ، نشان دادن علامت ( V ) و بستن مچ بند هاي سبز و مشكي در 3 مسير در مشهد و در روزهاي چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 6 تا 8 عصر ، كودتا را رسوا كنند.
مسير اول : مركز شهر
مركز تجمع : ميدان تقي آباد
( مسير هاي فرعي در صورت حمله سركوبگران : خيابان دانشگاه-چهار راه دكترا ، خيابان احمدآباد-فلكه احمدآباد-سه راه راهنمايي ، خيابان كوهسنگي-زيست خاور )
مسير دوم:شرق شهر
مركز تجمع : چهار راه شهدا ( باغ نادري )
( مسير هاي فرعي در صورت حمله سركوبگران : خيابان شيرازي-حرم امام رضا ، خيابان آزادي-خيابان حجت ، خيابان خسروي-فلكه گنبد سبز )
مسير سوم: غرب شهر
مركز تجمع: بلوار سجاد و پارك ملت
( مسير هاي فرعي در صورت حمله سركوبگران : بلوار سجاد-چهارراه بهار ، خيابان معلم-چهارراه معلم ، خيابا ن آزادشهر-چهارراه ميلاد )

2) شهرپیمایی شاد سبزها در شب نیمه شعبان
زمان : ساعت 10 شب
مسير پيشنهادي: خيابان احمد آباد – بلوار ملك آباد –بلوار وكيل آباد
نیمه شعبان، یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان جهان، در چند قدمی است. پانزدهم شعبان، روز میلاد یک مصلح واقعی است، کسی که ظهورش تجسم عدالت‌گستری و اصلاح‌طلبی است. همان‌طور که در چهارسال اخیر بارها دیدیم، پدیده‌ای به نام احمدی‌نژاد یا همان دروغگوی دیروز و کودتاچی امروز، بارها به عناوین مختلف از ارتباطات خاص خود با امام زمان سخن گفته و این ارتباطات را توجیهی برای دروغ‌پردازی‌ها و بی‌کفایتی‌های خود قرار داده است. اما فصل آن عوام‌فریبی‌ها در بیست و دوم خرداد ۸۸ به سر آمد.
از امسال نیمه‌شعبان از آنِ سبزهاست. ما خیابان‌ها را با رنگ سبز آینه‌باران خواهیم کرد، چنان که جایی برای کودتاچیان سرخ و سیاه نماند. برای اینکه به استقبال نیمه‌شعبان سبز برویم، در نظر داشتن نکات زیر ضروری است:
شب نیمه‌شعبان، زمان ویژه‌ای برای مانور سبزها در خیابان‌های شهرهاست. رنگ سبز، یک نماد مقدس مذهبی و نشانه این جنبش زنده و صلح‌آمیز است. پس در شب میلاد آخرین امام شیعیان باز هم همگی سبزپوش به خیابان‌ها خواهیم آمد. بهترین ساعت برای این کار، ساعات پایانی شب (10 به بعد) است که معطل ترافیک نشوید و بهترین جا برای این شبگردی سبز، خیابان‌های اصلی و مرکزی هر شهر است. در مشهد ، ما مسير خيابان احمد آباد – بلوار ملك آباد –بلوار وكيل آباد را پیشنهاد می‌کنیم.
علاوه بر لباس سبز، می‌توانید با روبان‌های سبز، رنگ‌های موقتی سبز (مخصوص ماشین) و پوسترهای سبز منقوش به عکس موسوی که از سلاله پاک امامان است، ماشین‌های خود را تزیین کنید. همچنین می‌توانید از پرچم‌‌ها و سربندهای سبزرنگ «یا صاحب‌الزمان» هم در این ایام استفاده کنید. با ماشین‌های خود، سبزتر از همیشه به خیابان‌ها بیاییم تا شادی روز میلاد صاحب‌الزمان را با خاطره سبز روزهای پرشور قبل از انتخابات دهم پیوند بزنیم.
ما همان صحنه‌های پرامید و نشاط را، همان‌قدر گسترده و خاطره‌انگیز، در شب میلاد امام زمان تکرار خواهیم کرد.

3) پیاده‌روی خانوادگی در روز نیمه شعبان‌ به سمت حرم امام رضا
زمان : ساعت 10-12 صبح
مسيرهاي پيشنهادي:
1. فلكه برق – خيابان تهران – فلكه آب –حرم امام رضا
2.چهارراه خسروي – خيبان خسروي – فلكه آب – حرم امام رضا
با توجه به اينكه در روز عيد نيمه شعبان ، حرم امام رضا مملو از جمعيت است . با حضور سبز در حرم و ديگر مكان هاي مذهبي و مراكز برگزاري جشن ، اولين عيد شهدا جنبش سبز راگرامي ميداريم.
قابل توجه است كه در اين روز عيد شيعيان ، پوشيدن لباس سبز رنگ و همراه داشتن مچ بند و پيشاني بند هاي سبز رنگ در شهر هاي مذهبي و خصوصا مشهد امري رايج و پسنديده است ، لذا سركوبگران نمي توانند براي پوشش سبز ما مشكل ايجاد كنند.
به هر کس که می‌شناسید بگویید که سبزها ۱۵ شعبان امسال را در خیابان‌های شهر دست در دست یکدیگر جشن خواهند گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: