۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

مهرجویی و همسرش به خبر ایرنا واکنش نشان دادند؛ یک ثانیه هم در بازداشت نبودم

وبلاگ بی‌پولی
داریوش مهرجویی در واکنش به انتشار خبر دروغ توسط ایرنا گفت : نمی دانم چرا مسئله ای به این سادگی چنین بازتاب وارونه ای در تعدادی از رسانه های ایران داشته است.

وی ادامه داد:من برای مسئولان فرودگاه دوبی و مسئولان کشور امارات متحده متاسفم که به خود اجازه می دهند چنین ر فتار توهین آمیزی با مسافران داشته باشند . مهرجویی با تشریح اتفاق رخ داده درادامه گفت : به همراه من تعدادی قرص استامینوفن واگزاز پام بود که ماموران فرودگاه از من نسخه آن را با مهر نظام پزشکی در خواست کردند . به همین دلیل آنها داروها را برای آزمایش بردند واین کل ماجرا بود که باعث شد در فرودگاه دوبی معطل شوم.

او بااظهار گلایه از چنین رفتاری عنوان کرد انتظار دارم دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص این گونه رفتارها با دولت امارات وسازمانهای حقوق بشر مکاتبه کرده و مراتب اعتراض خودرا اعلام کتد. دراین شرایط برای شبکه دوم تلویزیون ایران هم متاسفم که چنین خبر کذبی را بدون بررسی ،تحقیق وتایید روی آنتن رسانه ملی فرستاده است.

علیرضا رییسیان رییس کانون کار گردانان سینمای ایران نیز در واکنش به خبر کذب دستگیری مهرجویی گفت :در شرایط فعلی هر حرف حرکت ورفتاری به شکل دیگری تعبیر می شود .درهر جای دنیا اگر چنین سوئ تفاهمی برای یک فیلمساز مطرح اتفاق بیافتد همه در جهت رفع این مشکل برمی آیند .اما انگار در برخی از سایتها و روز نامه ها درج این سوئ تفاهم (که اصلا موضوع قابل بحثی نبوده )باعث افتخار آنها شده است .حتی با خوشحالی عنوان خبررا وارونه جلوه دادند و عنوان کردند که این کار گردان بازداشت شده است.

وی ادامه داد:این سوئ تفاهم ممکن است برای هر فرد عادی دیگری در فرودگاهی که شرایط خاصی دارد پیش بیاید و به عنوان یک شهروند ایرانی متاسفم که چنین برخوردی با تک مهره های شاخص سینمای ایران صورت می گیرد.

وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی نیز گفت :ایشان اصلا در فرود گاه باز داشت نشدند . فقط به دلیل ناراحتی کبدی شان تعدادی قر استامینوفن واگزاز پام همراه ایشان بود . به دلیل قوانین خاص در دوبی همراه داشتن قرصهای بدون نسخه تجویز پزشک ممنوع است . همین موضع باعث معطلی آقای مهرجویی در فرودگاه شد وایشان یک ثانیه هم دستگیر نشدند و در باز داشتگاه نبودند و این اخبار زاییده ذهن دیگران است .

وی ادامه داد: متاسفم که یک سوئ تفاهم باعث این همه حرف وحدیث شد و قتی انتشار این اخباررا به مهرجویی اطلاع دادم ایشان از این موضوع ناراحت شدند.

هیچ نظری موجود نیست: